четвъртък, 29 декември 2011 г.

PHYT`S : LOHAS - Най - големият пазар, за който някога сте чували


Предложете във Вашия Спа или салон продукт, в който
LOHAS клиентите ще се влюбят !



Абревиатурата LOHAS означава Здравословен начин на живот и рационално използване, социо-икономически термин, използван по света да опише типа клиент  и маркетинговата ниша за продуктите и услугите, които той търси.
LOHAS клиентите правят избор, който отразява желанието им за по-здравословен и рационален начин на живот.

Те пазят околната среда, съобразяват се с обществената нагласа, мирогледът им е отразява личните последствия и тези на на околната среда.
Това изследване на Mobium Group доказало значимостта си, било проведено върху група клиенти в Австралия. Данните от него, може да намерите в техния уеб сайт (www.mobium.com.au) и според тях всеки един от четирима австралийци спада към тази 
социо-икономическа група. Изследването е започнало през 2005 и все още продължава в световен мащаб.

LOHAS клиентите не маловажна група; участвали са хора от всички слоеве и възрасти на обществото.
Всъщност, New York Times цитира LOHAS като: ” най- големият пазар, за който някога сте чували”
Тези купувачи избират продукти и услуги, като не гледат само личната си изгода, но и влиянието на продуктите в обществото и околната среда. С други думи те поставят парите си, там където бие сърцето им. Приблизително 20 % от възрастното население се причислява към LOHAS клиентите.  LOHAS клиентите се стремят да интегрират по-здравословния си мироглед във всеки аспект от живота си.
LOHAS клиентите се стремят към продукти и услуги, които да обединяват „философията, практиката, хората, и влиянието към околната среда”, когато се питат дали да купят даден продукт или услуга.  LOHAS клиентите искат да знаят „ от къде идва ?”, „ как е произведено?”, „как е пакетирано”, „ здравословно ли е?” и т.н.


Някои от продуктите и услугите, към които те се ориентират:
-          Храни и хранителни добавки - например. органична и естествена храна, витаминозни добавки...
-          Разум и Тяло – например йога, медитация, развитие на личността, естествени спа терапии, продукти с органичен и естествен произход, грим с минерален произход, алтернативна медицина...
-          Продукти за поддържане на дома – например естествени продукти за почистване, икономични уреди, рециклиране...
-          Строителство и енергийни ресурси – например водоеми, топла вода от соларни източници, зелена енергия...
              
WORLDWATCH  INSTITUTE твърди че през 2006 LOHAS сегмента на пазара е достигнал 550 билиона долара, като расте с 10% всяка година.
-          Един на всеки 4 съществуващи клиента, изглежда принадлежи към тази група
Дали продуктите и услугите, които се предлагат на тези хора напълно задоволяват очакванията им, така че те да останат клиенти пазар, където продуктите съобразени със техните ценности стават все повече и по забележими?
-          Един на всеки 4 в определен бизнес сектор търси продукти и услуги, съобразени с неговите ценности.
-          Дали Вашият Спа или Салон има LOHAS клиенти? Тази мода няма да отмине!
-          Най - вероятно виждате магазините за естествени храни, които отварят врати във Вашия град и как съществуващите такива се разширяват. Забелязали сте вероятно и органични продукти на щанда за зеленчукови храни.Този феномен е налице, защото предпочитанието към органични и естествени  храни е начин на живот в наше време.

Органик продуктите са  разрастваща се индустрия, продиктувана от търсенето на клиентите.
Целта на органичните продукти е да оказват минимално влияние на околната среда и да предложат максимална полза на хората – Това е жизнено важно.”
Дейвид Сузуки

Phyt’s: Органично сертифицирана група продукти на професионално ниво, във която Вашите клиенти ще се влюбят.
Продукти от био произход можете да откриете в козметичните бутици на :


Няма коментари:

Публикуване на коментар